ارسال توسط
karimi. arak در تاریخ 24 اسفند 1397 16:25
حجتاله مرادی سرپرست سازمان بیان کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از مهمترین گروههایی هستند که به صورت مستقیم با شهروندان ارتباط میگیرند و آموزش اخلاق حرفهای میتواند گامی مثبت در راستای ارتباطات بهتر و موثرتر در خصوص تکریم و شناخت نیازهای رفتاری شهروندان به صورت کاربردی و تاثیرگزار باشد و این مهم میتواند باعث تعامل خوب و ارتباط مثبت با شهروندان باشد، لذا با توجه به برنامهریزی صورت پذیرفته در جهت آموزش رانندگان توسط سازمان کارگاه آموزشی را با عنوان اخلاق حرفهای ویژه رانندگان برگزار نمودیم.
وی تصریح کرد: این دوره آموزشی بیشتر در راستای استقبال از بهار و آمادگی هر چه بهتر رانندگان ناوگان اتوبوسرانی در خصوص اخلاق حرفهای، حقوق مسافر و تشریح مسائل فنی اتوبوسها برگزار شد و در آخر از شرکتکنندگان در دوره آموزشی جهت صدور گواهی پایان دوره، آزمون کتبی گرفته شد.
نویسنده: karimi. arak