ارسال توسط
karimi. arak در تاریخ 28 بهمن 1396 15:24
حجتاله مرادی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در رابطه با عملکرد واحد بازرسی در بهمن ماه سال جاری بیان کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با دو اکیپ گشت بازرسی خودرویی، ٨ بازرس در سطح شهر و چهار منطقه جهت پاسخدهی به شکایات و انتقادات مردمی همواره آمادگی لازم را جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی را داشته و در بهمن ماه سال جاری به طور ویژه طرحهای مختلفی را در راستای بهبود کیفیت خدماترسانی ناوگان تاکسیرانی به شهروندان ارایه شده است.
ایشان افزود: برخورد با رانندگان غیرفعال و متخلف از مهمترین اقدامات واحد گشت و بازرسی سازمان بوده که همکاران اجرایی طی دو اکیپ و در تایم صبح و عصر با گشتزنی از کارخانجات و شرکتهایی که داشتند تعداد ٣ خودرو را به پارکینگ انتقال داده و حدود ۱۰ فقره مدارک رانندهها را نیز دریافت گردید که همه مالکین جهت برخورد انظباطی و تعهدات لازم مبنی بر تعیین و تکلیف فروش یا تسویه از شغل دوم به دفتر بازرسی هدایت شدند، همچنین در بحث نظارت و کنترل بر کرایه دریافتی توسط رانندگان تاکسی از شهروندان، اکیپ گشت خودرویی در بازه زمانی مختلف در ابتدا و انتها خطوط به طور محسوس و نامحسوس بر عملکرد رانندگان نظارت داشته که در این بین تعدادی از رانندگان متخلف شناسایی که به واحد بازرسی سازمان معرفی شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجوز فعالیت رانندگان حتما میبایست دارای اعتبار باشند؛ بازرسان هر روزه به طور منظم کنترل و چکاپ مدارک رانندگان را در دستور کاری خود قرار داده و در سطح خطوط مدارک رانندگان کنترل شده که تعداد ۱۰ کارنامه فاقد اعتبار نیز دریافت گردید.
مرادی در خاتمه گفت: تاکسیرانان اراک جزء تاکسیرانان برتر کشور محسوب میشوند به همین دلیل از رانندگان تاکسی درخواست میشود ضمن رعایت قوانین، الگوی فرهنگی، اخلاقی و نظم در سطح شهر باشند و شهروندان نیز میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهادات و شکایات خود را به صورت حضوری به باجههای بازرسی مستقر در ابتدای خیابان محسنی، خیابان امیرکبیر، ابتدای خیابان پاسداران و میدان شورا اعلام و یا از طریق پلهای ارتباطی 34130500 و یا سامانه پیامکی 10007993 به اطلاع همکاران سازمانی برسانند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.
نویسنده: karimi. arak